woensdag 26 januari 2011

Balen!!! en een beetje kamperen.

Ik zit wel een beetje te balen, zou vandaag schoonmaken maar ik heb z'n zere nek kan echt niks.
Kan eigenlijk niet eens goed op de computer werken maar ik wilde wat laten zien.


Dus we kamperen nog maar even verder, tot ik hersteld ben. En kamperen dat is het want het aanrechtblad (beukenhout) is helemaal afgeschuurd en opnieuw in de lak gezet dus er mag niks op het aanrecht staan.
Daarom zetten we het koffiezetapparaat maar op de stoel, want op z'n tijd een bakkie houd ons op de been.



Ik ben nog net niet gek, het vraagt alleen van ons allemaal een klein beetje geduld en aanpassing.
Maar het gaat goed komen, we zijn er bijna.



Ik weet niet of jullie het foto'tje op de doos goed kunnen zien maar dat zijn onze nieuwe keukenlampen.
En de heer des huizes is nu bezig die lampen op te hangen maar dat valt nog niet mee.
We willen het zo hebben dat we niet tegen het snoer van de lamp aankijken en ook geen stroompijp hoeven  gebruiken, dus moet er geboord worden. Eigenlijk is het helemaal niet erg dat ik niet kan schoonmaken want boren geeft weer stof.  Zie je wel het komt allemaal goed.
Ik hoop in het weekend meer foto's te kunnen laten zien maar dan als het af is.

Een hele fijne dag groetjes Petra.       

5 opmerkingen:

  1. Wat balen als het niet zo gaat zoals je wilt, helemaal als je je niet lekker voelt tijdens zo'n klus. Nog even volhouden, straks zit je in een plaatje van een keuken! Ben benieuwd hoor, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je heel veel beterschap met je nek, en tuurlijk komt het allemaal goed een klein weekje langer is niet erg, toch...je krijgt een prachtige keuken, waar je nog lang van kan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das balen Petra, dat je last van je nek hebt, maar gezondheid gaat boven alles hoor, ik vind je stoelen trouwens ook errug leuk.
    Sterkte

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een klus!!! En vervelend dat je zo'n last hebt van je nek...maar het zal vast prachtig worden!! Ik vind je tafel in je vorige berichtje trouwens super geworden...wat je met een likje verf al niet kunt doen he!
    Knap gauw weer op en succes met de late loodjes...
    Lieve groetjes, anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoop dat je snel opknapt, zodat de klus geklaard kan worden en je er dan lekker van kunt gaan genieten:)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen