zaterdag 1 januari 2011

Happy New Year

Vandaag is het dan echt gebeurt ik heb samen met mijn zoon een blog gemaakt, ik kijk al heel lang op verschillende blogs maar nu heb ik er dan echt zelf een. Ik wil jullie langs deze weg allemaal een heel gezond, gelukkig en een liefdevol 2011 toewensen.
Ik hoop dat mensen me kunnen vinden op deze blog, me misschien zelfs gaan volgen en nog leuker een berichtje voor mij achter laten. Wil graag mijn hobby's met jullie delen. Zo zal ik foto's plaatsen en mijn hobby's laten zien.

3 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd. Banner is al mooi. Heel goed nieuwjaar .
    Lieve groet Leni
    Ps bloggen = verslavend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra, ik heb je gevonden hoor.
    Het ruikt hier al heerlijk naar voorjaar.
    Veel blogplezier.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Leni bij je gekomen en me aangemeld als je volger. Heel veel plezier met bloggen.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen