dinsdag 8 maart 2011

50 jaar !!!



Deze lieve mensen dat zijn ouders, schoonouders en mijn kinderen hun grootouders en die zijn vandaag 50 jaar getrouwd.


Lieve Papa en Mama we willen jullie een hele fijne dag toewensen. En hier een mooie bos bloemen voor jullie.


Heel veel liefs van ons allen.
Voor een ieder die dit leest geniet van het mooie weer en tot gauw, ben heel druk geweest voor vandaag en heb dus weinig bij jullie gekeken en ook geen reacties geplaatst sorry hiervoor.
 groetjes Petra.  






13 opmerkingen:

  1. Hoi Petra,
    Van harte gefeliciteerd met de 50-jarige huwelijksdag van jouw ouders. Wat een mijlpaal zeg. Ik wens jullie een hele fijne dag met de familie en geniet ervan.
    Lieve groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je ouders! Das heel veel, 50 jaar!
    Fijne dag,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!!!!

    Een hele fijne dag en geniet ervan!
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte met je ouders een hele fijne dag toegewenst liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd !!,...ik hoop dat het een leuke dag was!!! het weer was prachtig !!! liefs van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi bruidspaar 50 jaar geleden, veel geluk en een fijne dag vandaag!!


    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en wat een mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi paar! wens ze heel veel plezier, en dat ze nog lang van elkaar mogen genieten. liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je ouders hun 50-jarig huwelijk, een mijlpaal en wat een mooie trouwfoto.
    Wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd hoor. en een fijne dag.
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Viavia kom ik op je blog terecht. Wat een prachtige foto van jouw ouders, erg mooi!
    Proficiat met dit gouden paar. Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad, om nog vaak aan terug te denken..

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige foto van je ouders! Gefeliciteerd! 50 jaar, wat een tijd hè!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat, 50 jaar, dat is erg mooi!!!
    Was hier nog niet geweest, maar zag dat je al wel mijn volger was. Nu word ik er een van jou!!
    groetjes, en het ziet erg gezellig bij je uit!!
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen