vrijdag 29 april 2011

72!

Mijn lieve vader is vandaag jarig en ik wil hem van harte feliciteren met deze dag. 72 alweer ik hoop dat hij nog jaren in ons midden is. Gezellig dag pap, veel liefs en nog wat mooie foto's van mij en een bloemetje voor vandaag. Nog vele jaren in een goede gezondheid.
  
En dan nu nog wat foto's van de zonsopkomst zo mooi.

Wat er gister nou fout ging ik weet het niet maar ik kreeg ze er niet op.  Ik wilde ze jullie niet onthouden, dus alsnog ik hoop niet dat jullie ze al zat zijn want ik vind ze echt schitterend. Nog een paar.




Zeg nou zelf zoiets verveeld toch nooit ik kan hier zo blij van worden. Voor iedereen een mooie koninginnedag en de kleur hierboven is al in stijl. Ik zag dat ik al over de 50 volgers had zo leuk bedankt allemaal, en dat vind ik een reden voor een give - away dus hou me in de gate het zit er aan te komen moet nog wel iets leuks bij elkaar vinden maar dat gaat goed komen.
  Een heel fijn weekend en lieve groetjes Petra.    

12 opmerkingen:

  1. Proficiat met je vader, Petra, mooie leeftijd!
    Het wordt een mooie dag voor je vooral nu je vader jarig is.
    En je foto's, lekker blijven plaatsen, mij vervelen ze niet hoor, het zijn toch jouw foto's die je wilt plaatsen op jouw blog.

    Fijne Koninginnedag en een heel mooi weekend.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi van harte met je vader supper foto`s heb je weer hoor ik wens je en heel fijn weekend toe groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd met je vader...wat een bjzondere leeftijd...ik wens hem en jou en je hele familie een leuke dag toe:)
    en die foto's...magniefiek...zo onwijs mooi!!!
    je hebt echt een oog voor schoonheid!
    liefs
    agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je pa zijn verjaardag en dankjewel voor de prachtige foto's!

    Fijn weekend
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je vader, zo bojzonder om zo oud te worden en dat te mogen vieren!!! Geniet ervan.
    Waar ik ook van geniet is de zonsopkomst, daar wil je je bed wel voor uit hoor.

    Een heel fijn weekend en zonnige groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je vader !! ....liefs fijn weekend van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst van harte gefeliciteerd met je vader,....en wat een prachtige foto`s,fijn weeken d

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je vader! Het zijn weer mooie foto's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je vader!! Geniet van deze mooie dag!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je vader. Veel plezier morgen met koninginnedag.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je pa!!
    Ik hoop dat hij een fijne
    dag heeft gehad !!

    Je fotos vervelen nooit!!
    Wederom super mooi ik wordt
    daar ook helemaal blij van !!

    Nog een fijn weekend
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zonnetje scheen..
    Het was een beetje koude wind...
    Maar...je kon de 72e verjaardag van je
    vader vieren en dat is toch een superdag.
    Van harte gefeliciteerd en geniet van elkaar.

    En Petra...ik had gewoon geluk op de vrijmarkt want eigenlijk was er erg veel rommel.

    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen