vrijdag 6 mei 2011

Uitzicht!


Ik wil jullie eerst even gerust stellen want de wespen zijn niet de grote steekwespen die een nest maken zo groot als een ballon. Want als dat zo zou zijn zou ik het gelijk laten verwijderen.  Deze wesp is klein en heel ijverig aan het werk (zou ik best een voorbeeld aan kunnen nemen) bouwt van prut en zijn eigen speksel een onderkomen voor zijn eitjes. Dus ik denk vrij onschuldig. 

Dan als we hier straks weer zitten is het een zalig plekje ware het niet dat alles nog in winter stand staat, het is er vanwege de wind nu nog veel te koud om er te zitten. Maar ga het van de week zomer klaar maken.


Het is een heerlijk plekje voor warme zomers, het zit op de noord oost kant dus het moet heel warm zijn wil je er lekker kunnen zitten als ik het van de week schoon en klaar heb laat ik nog wat foto's zien. En dan is dit ons uitzicht echt genieten hoor.

Prachtig toch en die luchten zo mooi. En ook hebben wij in de achtertuin een prachtige kastantjeboom maar door de harde wind zijn de takken met bloemen er gewoon uitgewaaid. Leverd wel een mooi plaatje op. Ik heb ze in een zinken schaal gelegd mooi toch?


Voor jullie allemaal een heel fijn weekend met veel zonneschijn en geniet van alles wat er op je pad komt.
Groetjes Petra.


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk plekje hebben jullie toch, gezellig, en die uitzicht...adembenemend:)
    en terug op het onderwerp wespen...groot...klein...ik vind ze allemaal niet echt bijzonders lief..sorry
    liefs
    agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou plekje voor de warme zomer is mooi en het wordt vast heel gezellig als je er klaar mee bent!
    je weet wat te doen in het weekend ;-) het worden zomerse temperaturen dus heerlijk om daar te zitten!

    Fijn zonnig weekend
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben wel heel benieuwd naar de foto's van jouw plekje want ik vind het er nu al helemaal geweldig uitzien. En ja je uitzicht, geweldig toch dat zou ik ook wel willen. Heerlijk lijkt me het om in jouw tuin te zitten.
    En de weersvoorspelling voor het weekend is geweldig dus dat wordt zeker genieten.
    Heel fijn weekend, Petra

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij is het daar een heerlijk plekje onder je veranda, het ziet er nu al heel sfeervol uit!!!En je uitzicht.....SUBLIEM!!!!
    Een fijne weekend liefs Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Petra , wat een mooie plekje , het zou well prachtig zijn de zomerdagen op dit veranda te genieten . De uitzicht is geweldig .Wow .
    Bedankt voor je liefe woorden voor mijn post .
    Ik wens je een heerlijk weekend op je veranda .
    Liefs Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk pelkje, o je uitzicht wat is dat genieten, heerlijk koeien voor je neus, ik zou de hele dag blijven kijken:))
    Geniet maar lekker in het weekend, vooral op moederdag,laat je verwennen.

    Lieve groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laten we hopen dat je er van de zomer veel zit. Morgen hebben ze in ieder geval al zomerse temperaturen voorspeld.
    Fijn weekend Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi plekje
    bent benieuwd naar de fotos
    als het zomer klaar is !!
    Fijn weekend
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al zo'n heerlijk plekje aan het weiland met idd zwartbont vee. Da's genieten he met dit uitzicht en je hebt een prachtig 'zitje'. Kun je mooi vasn genieten met dit weer.
    Fijne week,
    Groetjes, Trudied

    BeantwoordenVerwijderen