woensdag 6 februari 2013

Eindelijk !!!

Nou hier dan eindelijk de winnaar van mijn give-away. Jullie hebben er lang op moeten wachten maar door een zware griep niet in staat dit eerder te doen. En bah ik voel me nog niet helemaal jofel. De gelukkige is geworden Ger van het mooie blog  Hoorn des overvloeds dat heeft ze wel verdiend na een akelige tijd als je me je adres even wil doorgeven Ger komt het tijdschrift zo snel mogelijk jou kant op.


En dan ziet alles hier weer wit nadat het gisteravond grote vlokken heeft gesneeuwd. Maar de bollen ruiken het voorjaar en komen met hun nieuwe groen de grond uit. De sneeuwklokjes zijn hier de eerste die bloeien, maar de krokus en de boshyacint hebben er ook zin in hoor, ze staan al een paar centimeter boven de grond.


Zo mooi dat frisse groen.


En hier door gebrek aan inspiratie en ziek te zijn geweest hier nog wat foto's uit het verleden. Maar daardoor niet minder mooi hoor.



Een prachtig bord met overheerlijke peren erop.


En ik had beloofd bij 25 reacties op mijn give away zou ik nog wat weggeven en ik was blij verrast het waren er zelfs nog meer dan dat. De tweede winnaar is Juliëtte van het mooie blog Vintage farm Norway  omdat zei al deze mooie tijdschriften moet missen, en ze laat de prachtigste foto's zien van een heel mooi land. Juliëtte geef even het adres door dan komt er ook een mooi tijdschrift jou kant op.


Ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor de leuke reacties ook van stille lezers of mensen die zelf geen blog hebben echt hart verwarmend en welkom nieuwe volgers erg leuk dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen. Ik wens jullie allen een fijne dag geniet van het mooie weer het is hier prachtig.
Groetjes Petra.

17 opmerkingen:

  1. Juliette en Ger gefeliciteerd mete de give away.
    Een gezellig magazine dat jullie hebben gewonnen dus veel plezier daarmee gewenst.
    En ja...overal griep en snip verkouden zo ook hier maar....we gaan de lente tijd tegemoet dus komt goed.
    Mooie foto's van dit heerlijke fruit.
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je je weer iets beter voelt Petra. Het is echt een hardnekkige griep.
    Wat leuk dat Ger je give away heeft gewonnen, zij kan dit zeker wel gebruiken na die nare periode.
    Ook Juliette gefeliciteerd.
    Ik geniet even van je foto's, het is best leuk om weer eens wat oudere foto's te plaatsen.
    Fijne dag, hier geen sneeuw maar zon.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet ervan winnaars! Mooie foto's van de peren en de voorjaarssprietjes alweer boven de grond..
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful pictures and I hope you feeling better now.

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat we richting voorjaar gaan, ik hoop dat je je snel weer helemaal lekker voelt! Mooie lente-foto's! En winnaressen: gefeliciteerd!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier net een heerlijke wandeling door de sneeuw gemaakt. Ben er nu blij mee maar dat komt omdat we een weekje vrij hebben.
    Daarna mag van mij de lente komen.
    Gelukkig hier nog geen griep,ik klop het maar gauw af.
    Jij nog beterschap verder.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat voor Ger, dat heeft ze inderdaad wel verdiend!
    En rot voor jou dat je zo ziek was, hopelijk gauw weer fit! |je hebt er een mooie post van gemaakt.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoera voor Ger...een mooie opwarmer....
    fijn dat jij weer beter bent, wel goed uitkijken naar zo'n hardnekkige griep hoor.
    Voor Juliëtte natuurlijk ook hoera...leuk dat je daar aan denkt.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieve Petra,

    Kom ik net bij het modereren in mijn leeslijst een lieve reactie met felicitatie tegen van Mea, van het fantastische blog Mayflower dat ik bij jou de leuke give away gewonnen heb ☺☺☺,kon het haast niet geloven.....ikke die zó gelukkig ben in de liefde.....
    nu ook nog in het spel:-)).
    Terwijl ik zelden mee doe met give aways,ik geef nog altijd liever dan dat ik krijg en heb al zoveel spullen dat ik het graag die ander gun.
    Maar dit tijdschrift kende ik niet en mijn interesse werd gewekt.
    Petra ik vind het geweldig leuk dat ik de gelukkige ben geworden,DANKJEWEL!!!

    En hoop voor jou dat het voorjaar snel zal komen,warme zonnestralen die voor de nodige vitamientjes zorgen,van een flinke griep kan je idd lang last hebben.

    Je mooie collages met bloembolletjes die tevoorschijn komen zie ik graag......de eerste voorbode van de naderende lente, hoi,hoi,hoi.

    Ik wens jou een spoedig herstel van die hardnekkige griep en een fijne dag!!
    Eet die lekkere sappige Doyenné du Comice op de prachtige schaal maar snel op,goed voor jou.

    Liefs,Ger






    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt, niks aan als het zo lang duurt.
    Het voorjaar mag nu ook wel komen, ik heb wel genoeg van de sneeuw. Eerste kopje koffie buiten in het zonnetje, daar kijk ik al naar uit.
    Ger en Juliëtte veel plezier met de tijdschriften.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach Petra wat vervelend dat je niet lekker bent geweeest en nog steeds niet top bent. Ik hoop dat je snel weer de oude bent.
    O wat heerlijk al die groene sprietjes zo boven de zwarte aarde, als dat geen voorjaar is dan weet ik het ook niet meer.
    Gefeliciteerd met die bofkonten die je leuke give away hebben gewonnen.
    Lief gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben ik blij met mijn gewonnen give away,
    zei spuit elf!!!
    Dank je wel, wat super! Dank je wel!!
    Het was me helemaal ontgaan! Erg he?
    Ik zal meteen mijn adres doorgeven!
    Nogmaals erg bedankt, zo lief van je!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. P.s kan je mij een mail sturen? Staat in de re- balk van mijn blog!
      Ik kan je e-mail niet vinden.

      Verwijderen
  13. Hoop dat je snel weer opknapt, zo vervelend om ziek te zijn! Lief dat je twee dames blij hebt gemaakt met een mooi tijdschrift.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte proficiat voor de winaressen! Zo fijn dat de lente zich langzaam aandient....een beetje kleur in de tuin! Alhoewel hier weer sneeuw ligt.
    Fijne zondag, Petra!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Petra,
    Wat heb je een gezellige blog en wat maak je mooie foto's!
    Ben volger bij je geworden en wil je vragen of je mijn blog ook wilt volgen.
    Graag hoor ik van je!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoek gewoon leuke dingen.....iets met cupcakes lijkt me leuk...iemand die een hobby heeft en dingen zelf maakt...noem maar op....fijne zondag !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen