maandag 13 mei 2013

Update Backyard !!!

Zoals beloofd hier het vervolg van onze tuin, en ik kan je vertellen dat er keihard gewerkt is door iedereen. Een heel groot compliment aan mijn twee bikkels van kinderen die echt hun steentje hebben bijgedragen, ik kan niet anders zeggen dan dat ze de handen flink uit de mouwen hebben gestoken ik ben echt SUPER trots op ze. Ik weet niet of je nog weet hoe het was maar er is echt heel veel gebeurt.



 Alle takken afgevoerd, palen erin om de schoeiing te verhogen zodat de oppervlakte groter werd, palen voor de schutting erin en hier is jongste Uk zijn vader een handje aan het helpen. 


Er is een container vol puin weggebracht, klein nadeel alles moest voor het huis komen, het zand en de planken voor de schutting die werden bezorgd moest toen weer naar achter. En dat waren heel veel kruiwagens zand en heel veel planken hoor. 



De koeien staan ondertussen ook weer buiten, hier staan de palen voor de schutting alweer maar dat ging niet zo gemakkelijk als dat ik het nu opschrijf hoor. Een dikke dag werk,  maar ondanks de nog steeds koude wind in de vakantie hebben we er prachtig weer voor gehad heel veel zon en gelukkig niet te warm. 


Onze oudste Uk mocht zijn verjaardag nog vieren is een winter kind maar wilde het nu in de meivakantie vieren, kwam goed uit al het zand lag op de plek van bestemming en het werd dus een strandfeest. Maar door de te koude wind (lees storm afgelopen vrijdag) hebben we de partytent opgezet om de feestvreugde te verhogen. Op de volgend foto's een klein impressie, van ik mag wel zeggen een zeer geslaagd feest.


 Er stond een bordje met ROOKRUIMTE gewoon lekker buiten dus en om het wat op te leuken aan te kleden surfplank, strandstoelen, stootboeien, schepnetten ja wie wat bewaard enzenz. En we hadden een thema feest en het thema was film de jongelui die kwamen hadden er veel werk van gemaakt.

   
En zoals je op deze foto's kan zien staat hier ook de schutting alweer, mooie zwarte planken die gepotdekseld bevestigd zijn. En in de hoek waar het lager is komt glas zodat we het mooie uitzicht niet kwijt raken. 


Ik sluit af met een collage van violen die ik vroeg in de morgen heb gemaakt dauwdruppels erop in het zonlicht. Ik heb ze pas laat kunnen planten en had er een hard hoofd in maar ze doen het echt prachtig. Ik wens jullie allen een mooie nieuwe week. Later meer Backyard!
Groetjes Petra.

15 opmerkingen:

  1. Ik kan wel zien dat er keihard gewerkt is zeg, petje af!! En die bloemetjes zijn de beloning voor al dat harde werken :) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is zeker veel werk verzet en het kwam goed uit voor het feestje dat het zand er lag! Ben benieuwd naar je volgende post!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou jullie zijn heerlijk bezig, zal vast mooi worden.
    Leuk verzonnen zo dat feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig !!! ...wat een werk zeg !!!...word mooi hoor....ben benieuwd naar het eindresultaat......liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfff wat een klus. Maar het wordt vast en zeker erg mooi!
    Leuk strandfeest heb je gehad. Ziet er leuk uit!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is inderdaad een flinke portie werk!
    Leuk om je zoon een strandfeest te geven.
    Ik dacht ook even: vind je het niet jammer om het mooie uitzicht achter de schutting te zetten, maar er komt een gedeelte glas.
    Het wordt nog wel even doorbikkelen en ik wens jullie veel succes!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Petra,

    What a lot of work, especially seeing that everything had to be taken around the back. Love that you left a window in your fence, your view is so lovely of the cows and green paddocks. Great that your Son had a beach party. Happy be-lated Birthday to him.
    Can't wait to see what else you are planning for your backyard.

    Happy days.
    Bev.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra, nu is het zo ver, ik moet weten hoe het uiteindelijk
    wordt. :)) Jullie moeten sneller werken! ;)
    Ik denk, het wordt gewoon prachtig.

    Groetjes
    Sigi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hebben jullie een hoop werk verzet!
    Tot nu toe ziet het er al prachtig uit!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele klus, maar tegen dat het mooie weer begint kun jij genieten van al het moois!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, een hele klus, maar het begint er al op te lijken! Leuk zo'n beachparty!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you Petra for stopping by my blog ! I see that you are doing a great job here ! You have a huge space to update ! At the end I think you must organize a big party !
    Love, Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jonge jonge jullie zijn flink bezig geweest zeg.
    Het resultaat is er nu al naar. Mooi die zwarte schutting.
    Het wordt vast prachtig en dan kunnen jullie er allemaal lekker van genieten.
    Succes ermee!
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Petra, ik nog eens :)
    Je schreef "En weet je van de paardebloemen kan je ook nog eens een heerlijke gelei maken"
    Wat is dat? Hoe gaat het? Moet je me nog vertellen :))

    Groetjes Sigi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Petra Ik hou van de transformatie van uw achtertuin. Het harde werk was het waard! Uw altviolen met dauwdruppels zijn te mooi.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen