zondag 27 maart 2016

Happy Easter !!!

En zo is eerste paasdag alweer voorbij gevlogen, ik heb met een ieder die me lief is een heerlijke paasbrunch gehad. Deze morgen om half 12 schoven onze gasten hier aan tafel, en wat denk je gewoon vergeten foto's te nemen. Dus heb ik er maar een paar van internet gehaald.

                     

We hebben heerlijk gezeten met elkaar, en natuurlijk ook heerlijk met elkaar gegeten en niet te vergeten vooral heel veel gelachen. Ik wil jullie allemaal nog een heel fijne tweede paasdag wensen.

                    

                                                 Een liefdevolle grote groet Petra.


6 opmerkingen:

  1. Heerlijk genieten....ook morgen nog liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Petra.....ik herken het,met zulke dagen ben je zo druk met van alles en nog wat dat je er niet aan toe komt om er ook nog eens foto's van te maken.
    Belangrijkste is dat jullie gezellige Eerste Paasdag gehad hebben.
    Kinderen en kleinkinderen waren hier voor de brunch en zijn net weer naar huis.
    Heb Harry met camera bezig gezien maar weet niet wat hij op de kijk gezet heeft, wel weet ik dat ik er dagen druk mee was om het lekkers te maken wat op tafel stond.
    En ik niet alleen dochterlief bracht ook lekkere kervelsoep,kip en salade mee.

    Wens jullie nog fijne 2e Paasdag en lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jullie ook en hele gezellige Tweede Paasdag! Het stormt hier flink, maar tegelijk schijnt het zonnetje, heerlijk! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jullie ook nog een fijne dag, Petra!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n paasbrunch met je familie. Wij hadden die hier gisteren.
    Fijne dag vandaag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om zo samen met de familie te genieten!
    Nu weer het normale ritme!!!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen